Monday, January 30, 2012

Unwritten .

Assalamualaikm .
well hello there readers .

once again , i mean , again and again and again . a boring day .

yess .

B-O-R-I-N-G .

but , thats okeyhh . one day , semua nie akan berakhir !
muahahaha !

*meroyangilerr-,-

hari nie , saya na bercerita laa . bolehh kan ? sikit je . maybe , tak berfaedah , tapi , saya dapat jugak isi masa lapang saya dengan perkara yang sedikit berfaedah , *meroyan gile lagii

okeyhh . saya ada impian , i mean , BANYAK impian . tak terkiraa laa . tapi , salah satunya , saya nak ada koleksi Dooodolls . saya nak nak nak nak nak nak nak sangat mende tuee . dan akhirnya , saya dapat ! wohooo , well , harga die , jgn cakap aa , worth dengan kelembutan die kutt .

memperkenalkan Sunny Twin . Oren :) .

*seriously , thats not my bedroom wallpaper . i only used one of my wrappers collection :) . thanks Canon DSLR

Hahaa . budak nie , die ade kembar , nama kembar die , Reddish Twin . Hahah . Comel ouh , sumpah comel , kenapa laa ade org cpta mende nie ? haihh .

my next mission is to complete this whole collection dan nak peluk dan belasah die , err -,-

senarnye , na citer banyak sgt , tapi mesti ade perkara yang menghalang , seriously . huhh .

so ta pe laa , da azan maghrib , jum solat maghrib :)