Tuesday, December 20, 2011

assalamualaikum . hi . hello :)

ye .
assalamualaikum .
hi .

hello .
wahhh .

berhabuknya blog niehh ?


hha .

sorry sorry . not my fault .

its the goverment .

sape suruh akue amek SPM ?

cehh .

ta de najib . gurau saje .

na citer ape ea ?

ok . ye . saya dah habis SPM .

perasaan anda ? : saya biasa saje . ta rase pape .
perancangan anda ? : saya na habiskan masa kat umah . amek lesen . keje . tgk tv , bola , astro beyond :D . A W E S O M E !
family anda ? : saya dah berjanji na tlg mak saya . saya na tebus masa ngn mereka .
kawankawan anda ? : nanti saya kuar dgn drg ehh .


huhh . tue je soalan yg biasa diLEMPARkan kat dak habis SPM .

buat masa skrg ni . saya di rumah . tak keluar sgt . unline un jrg . mesin baju , lipat baju , masak .

(mcm kt kg ) -seriously =="

NOW , lets talk about ,


1. Nur Fariha Bt Ahmad Hayani

ni laa kawan saya . i mean . kawanbaek saya kat sekolah menengah kedua saya . saya ucapkan terima kasih banyakbanyakbanyak sebab jaga akue .

lagilagi time spm , akue demam , saket telinga , sakit belakang , sakit dada , sakit hati , kaw tetap sabar ngn akue . terima kasih fariha . :)

nnti kalaw akue ade lsen , ade masa yg pjg , akue leh gi kelantan jumpa kaw . HAHA .

akue sayang kaw , bhahaa


2.Jamuan Batch 56 Muslimat

utk yg ni , laen kali ehh . panjang doe citer die . akue un na kena tarik nafas taip . huhh ==" .

entry laen kali bolehh ? (mcm rmai je yg bc blog kaw ni ) , bhahaa

thanks utk sape yg tetunggutunggu akue utk menulis . bhahaa . i appreciate that . ==" . till we meet again .

assalamualaikum :)