Friday, January 28, 2011

my UNSTOPPABLE plans :)

assalamualaikum .
seperti yang dijanjikan , saya akan menunaikan janji saya . 100 mende yg saya mahu + laksanakan . :D
tp en , setiap perkara yg kita wat mesti ade AIM dan USLUUB die (pergh~) , hha , tuntasnya , saya mencipta impian saya dan mencatatnya , agar semua impian saya akan saya tunaikan dan tidak akan saya lupa . :D


1. saya nak jadi anak solehah kepada amini amir abdullah dan siti zobidah omar .
2. saya nak taat kepada allah dan rasulullah selama-lamanya . :D
3. saya nak berjaya dlm spm 2011 11A+ , lesen memandu kereta , ujian temuduga , perniagaan cupcake , menjaga ibu dan ayah dan keluarga selama-lamanya serta dunia dan akhrat .
(perancangan jangka masa pjg giler :) )
4. saya nak belajar luar negara --> eropah , aussie , newzie , usa :D .
5. saya nak kumpul 1 juta ringgit sebelum 26 tahun :D .
6. saya nak jadi Dr. Farah Hannani Bt. Amini Amir .
7. saya nak bawak mama ngn ayah gi aji :D .
8. saya nak bukak kedai .RAAWR. cupcakes® .
9. saya nak bukak cawangan di seluruh duni sebelum 2035 .
10. saya nak beli kereta Mini Cooper .
11. saya nak design rumah saya sendiri .____. .
12. saya nak reunion / hang out like a monkey dengan semua mmber yg akue ade :) .
13. saya nak kumpul semua pembalut/pembungkus makanan setiap masa dan di setap tempat .
14. saya nak buat kek tingkat kawen utk kwan2 saya .
15. saya nak satu dunia kenal saya sebelum saya mati .
16. saya nak jejakkan kaki dan melawat dan membantu di palestin .
17. saya nak beli ketujuh-tujuh buku The Chronicles Of Narnia .
18. saya nak jumpa One Republic :D .
19. saya nak bertemu dgn Skandar Keynes :D .
20 . saya nak adek-adek saya berjaya dan terima Hons. di uni . ameen ~
21. saya nak kembara satu dunia o___O .
22. saya nak camera NIKON untuk saya kumpul gmbrEVERY MOMENT IN THIS LIFE sebelum saya 18 tahun .
23. saya nak kawen dgn org yg da ditakdirkn dgn saya .
24. saya nak pegang harimau/singa . (kalaw boleh na bela :DD)
25. saya nak tengok/ziarah makam As-Syahidd Hassan Al-Banna
26. saya nak berbakti kpd Abim , Samten , Kisas .
27. saya nak jadi org yg non-gossiping !
28. saya nak ade kawan di Auntie Anne's . :)
29. saya nak kerja kt Famous Amos :D .
30. saya nak pgang/maen salji lagi skali .
31. saya nak pergi haji lagi .
32. saya nak pergi Old Trafford Stadium,Manchester .
33. saya nak tgk game Man U . (tlg laa skali je)
34. saya nak tgk pyramid .
35. saya nak bela kucing parsi . (at least 2 ekor :) )
36. saya nak ank plg max 4 org .
37. saya nak miliki sebidang tanah yg besar ! utk pelihara hutan .
38. saya nak letakkn kat satu dinding sume gmba yg saya tgkp .
39. saya nak crik sume mmbe say di overseas bila sume further study .
40. saya nak cipta ape ape bertemakan RAWWR saya .
41. i will not tegur muslimin KISAS unless mereka yg tegur saya dulu . hhaa
42. saya nak duduk bilik bawah tanah selama 1 minit .
43. saya nak tgk kawan kawan saya kawen . :D
44. saya nak tgkp gmba setiap object berwarna oren :) .
45. saya nak cipta spagetti bologne menggunakan resepi saya sndiri :) .
46. saya nak makan 10 aiskrim Cornetto vanilla sehari .
47. saya nak jd org yg ta ske jga tepi kaen org .
48. saya nak MYVI kaler oren striking atau hijau pucuk pisang :] .
49. saya nak anak yg sgt comel :DD .
50. saya nak kasik setiap orang miskin/orang terbuang/orang dlm kesusahan cupcake saya agar merek tidak bersedih .
51. saya nak buktikan bhwa berangan + merancang + usaha boleh membuatkn saya berjaya .
52. saya nak jadikan seorang korean yg comel sbg kawan saya .
53. saya nak berkwan dgn setiap org dr setiap ngra di dunia ini :D .
54. saya nak tlg prmpuan brsalin , saya nak jd org first smbut ank die :D .
55. saya nak jdkan Najwa Syakira Bt Ayob a.k.a comel sbgai supplier saya dlm mmbekalkan pembalut hadiah comel comel utk syrkt .RAAWR. cupcakes® saya .
56. saya nak skolahkan anak anak saya kt skola agama .
57. saya nak habeskn rm55.55 dlm stu hari .
58. saya nak dgr ceramah agama .
59. saya nak bakar bendera zionis israel .
60. saya nak kembara satu malaysia dlm masa satu minggu .
61. saya nak gi taman harry potter .
62. saya nak kurangkan mengutuk org . [saya mmg tak nak dah !]
63. saya nak suami yang suka bagi hadiah time birthday saya :D .
64. saya nak daki gunung kinabalu dgn best friend saya = syaza , mimi , syeda , atoro , fynas , jah , alia f , yana , wan sahera , atira ucin , daya r , siti z , ensyie , miela , niesa , syeero , salimi , atul , chor , sarah , aimi , fariha .
65. saya nak pakai myk wangi satu je tak nak byk !
66. saya nak bukak syrkt dgn mmber mmber :) .
67. saya nak jadi org yg wise pemikrnnya .
68. saya nak makan popcorn Giant 10 bungkus sehari :) .
69. saya nak mkan 5 bungkus sehari . hha :D
70. saya nak rasa mknan seluruh dunia . (halal shj)
71. saya nak kmpul pensel tekan pilot 0.5 sume wane .
72. saya nak mkan 29 jenis kropok sehari .
73. saya nak bantu rumah rumah anak yatim sebulan sekali .
74. saya nak tengok Nurul Athirah Azahari kaen :DD .
75. saya nak suami yang kaya raya agar boleh bantu saya dalam semua aspek :p
76. saya nak niaga online :X
77. saya nak khatam quran setahun 2 kali .
78. saya nak jumpa imam2 dan bilal2 masjid diraja sultan sulaiman , masjidil Haram , masjid Nabawi .
79. saya nak tlg pak cik berjubah & berkerusi roda yg selalu lalu dpn kisas sbb na gi masjid sultan sulaiman .
80. saya nak menghargai dan berterima kaseh gila gila kt pak cik abdul rahim yg berkhidmat kt kisas sjak 1983 , 28 tahun !



stkat ni , tu je laa yg mmpu akue rencana , ssgguhnya , manusia mrncg , Allah melaksanakannya , but at least , theres an effort that i put on . so . please pray for me . and i'll also pray for you guys . until i'l' continue again . hha .

salam :DD